Zwroty i reklamacje

Moja.pl dokłada wszelkich starań, aby zakupy w drogerii internetowej były przyjemnością. Dlatego jeśli otrzymałeś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go nas zwrócić. Na zwrot produktu czekamy 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu możesz dokonać bez podania przyczyny, jednak będzie nam niezmiernie miło jeżeli napiszesz kilka słów na temat powodu zwrotu. Pomoże nam to jeszcze lepiej dostosować się do Twoich oczekiwań. Dla nas Twoja opinia jest bardzo ważna!

 

Jak dokonać zwrotu?

Zwracany towar należy staranie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może być używany i musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy (dokument do pobrania).

 

Adres do zwrotu towaru:
Moja.pl – Dział reklamacji
ul. Świdnicka 4
87-100 Toruń
e-mail: kontakt@moja.pl

 

Zwrot należności za zwrócony towar

Procedurę zwrot rozpoczynamy jak tylko otrzymamy od Ciebie przesyłkę z towarem. Zwrotu należności dokonamy na Twoje konto w ustawowym terminie 14 dni roboczych. Sposób zwrotu należności zależy od tego, jaką metodą dokonano płatności. Zwrotu dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został wybrany przy opłaceniu zamówienia. Przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze lub przelewem tradycyjnym należy numer swojego konta wpisać w Formularz odstąpienia od umowy, wtedy my zwrócimy należność na wskazane w formularzu konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium