___TEMATY POMOCY___________________
Czytaj pocztę | Edycja konta | Zgłaszam problem
Czytaj pocztę
Nowa - redagowanie wiadomości

Tożsamość

System automatycznie wpisuje Twój adres e-mailowy. Adres wskazuje osobę, od której wychodzi wiadomość.

Do

Wpisz adresy osób, które mają otrzymać Twoją wiadomość. Każdy adres musisz oddzielić przecinkiem, inaczej pojawi się komunikat o błędzie.

Cc

Wpisz adresy osób, które mają otrzymać kopię Twojej wiadomości. Oddziel każdy adres przecinkiem. Kopie są zwykle wysyłane do osób innych niż adresaci, najczęściej kogoś pośrednio zainteresowanego przedmiotem wiadomości. Wszystkich adresatów "Do" oraz "Cc" możesz zobaczyć na listach adresowych.

Bcc

Wpisz adresy osób, które mają otrzymać ukryte kopie Twojego e-maila. Musisz oddzielić każdy adres przecinkiem. Niewidoczne kopie są zwykle wysyłane do innych osób niż bezpośredni lub pośredni adresaci. "Ukrycie" oznacza, że tożsamość tych adresatów jest niewidoczna przed innymi adresatami i tylko Ty oraz ukryci adresaci wiecie o "zamaskowanej" kopii.

Temat

Wpisz temat Twojego e-maila. Temat ma być krótki, prosty i oddający istotę e-maila. Jest on najprostszym sposobem zapamiętania dla Ciebie i Twojego korespondenta, co e-mail zawiera oraz ułatwia jego późniejsze odnalezienie. Także, jeśli odpowiadasz "Odpowiedz" lub przesyłasz dalej "Przekaż", temat jest kopiowany do nowych wiadomości, co jest tym cenniejsze, że określa wątek korespondencji.

Opcje

Wiadomość pomogą Ci przygotować opcje: książka adresowa, rozwiń nazwy, sprawdzanie pisowni, znaki specjalne, załączniki.

Załączniki - dołącz

Możesz załączyć pliki do twojej wiadomości.
Krok 1: Wpisz ścieżkę i nazwę pliku, który chcesz dołączyć do wiadomości. Jeśli nie znasz ścieżki dostępu kliknij " Przeglądaj" i wybierz odpowiedni plik. Ścieżka i nazwa pliku pojawi się w skrzynce załączników.
Krok 2: Kliknij klawisz "Dołącz". Plik (nazwa i wielkość) zostanie dodany do listy załączników. Pamiętaj, że dla dużych plików i/lub wolniejszych połączeń internetowych, proces wgrywania Twojego pliku do e-maila może zabrać trochę czasu.

Załączniki

Ta część okna pokazuje listę plików dołączanych do Twojej wiadomości.
Aby zlikwidować załączony plik:
Krok 1: Zaznacz kwadrat obok nazwy pliku, który chcesz zlikwidować.
Krok 2: Kliknij "Usuń wybrane"

Szukaj

Wysłane lub odebrane wiadomości odnajdziesz według różnych kryteriów poszukiwania.

Opcje

Możesz wybrać określone reguły w: informacji osobistej, informacji o serwerze, języku, strefie czasowej, filtrach, przeglądaniu wiadomości, usuwaniu i przenoszeniu wiadomości, operacjach cyklicznych, opcjach wyświetlania, tworzeniu wiadomości, operacjach przy logowaniu się, nowej wiadomości, książce adresowej.

Edycja konta
Zmiana hasła

Jeżeli nie pamiętasz hasła lub chcesz je zmienić, wpisz nowe hasło na podstronie "admin panel", w zakładce "parametry konta". Hasło musi składać się minimalnie z 5 znaków (liter, cyfr), a maksymalnie z 32 znaków. Zapisz zmiany klikając "zapisz".

Przekierowanie (forward)

Przychodzące do Twojej skrzynki wiadomości mogą być automatycznie przesyłane na inne konto. Na podstronie "admin panel", w zakładce "parametry konta", w polu o nazwie "potwierdzenie/przekierowanie" wpisz adres konta, na które chcesz przesyłać wiadomości. Zapisz zmiany klikając "zapisz".

Powiadamianie SMS

Możesz być informowany o każdej wiadomości przychodzącej na Twoją skrzynkę poprzez krótki tekst SMS wysłany na Twój telefon komórkowy GSM. Na podstronie "admin panel", w zakładce "parametry konta" w polu o nazwie "potwierdzenie/przekierowanie" wpisz numer telefonu komórkowego w formacie 48XXXYYYYYY. Zapisz zmiany klikając "zapisz".
Opcje: "przekierowanie (forward)" i "powiadamianie SMS" działają zamiennie.

Dane teleadresowe

Umożliwiamy Ci wpisanie lub zmianę danych teleadresowych. Na podstronie "admin panel", w zakładce "dane płatnika" uzupełnisz pola potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku firmy) lub korespondencji. Możesz również wpisać lub zmienić dane niezbędne do wysłania certyfikatu.

Płatność

Od momentu uruchomienia konta przysługuje Ci 21 dniowy okres testowy. Jeśli konto spełni Twoje oczekiwania, prosimy Cię o uzupełnienie danych teleadresowych i uregulowanie opłaty rocznej. Dane teleadresowe uzupełnisz na podstronie "admin panel", w zakładce "dane płatnika", natomiast polecenie przelewu wydrukujesz w zakładce "płatności" (przelew ten będzie zawierał wszystkie niezbędne dane). Dla wydrukowania polecenia przelewu potrzebny jest program Acrobat Reader. Jeżeli programu nie masz zainstalowanego w komputerze, możesz ściągnąć bezpłatną wersję w zakładce "płatności" - "wymaga Acrobat Reader".
W przypadku, gdy nie skorzystasz z naszego wydruku przelewu, to na innym przelewie wymagamy wpisania nazwy konta np. ala@moja.pl.
Ceny, podane na stronie www.moja.pl są cenami brutto (zawierają już podatek VAT).

Podajemy rachunek:
SOFTMASTER Doradztwo Komputerowe
ul. Rolna 43
40-555 Katowice
BZ WBK S.A. II o/Katowice
47 1090 1809 0000 0000 7901 3818

Certyfikat

Certyfikat wysyłamy dopiero po opłaceniu konta. Przysługuje Ci 21 dniowy okres testowy, jeżeli jednak zależy Ci na szybkim otrzymaniu certyfikatu prosimy o natychmiastowe opłacenie konta i uzupełnienie danych teleadresowych.

Zgłaszam problem

Jeżeli nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na Twoje pytanie lub problem, wyślij maila na adres moja@moja.pl Wymagamy podania nazwy konta.
Możesz również zadzwonić pod numer telefoniczny: 0~32 202-33-95. Wymagamy podania nazwy konta.